понеділок, 19 березня 2018 р.

20 березня

Міжнародний день щастя

А правда, крилатим грунту не треба,
Землі немає, то буде небо,
Немає поля, то буде воля,
Немає пари, то будуть хмари.
В цьому напевно, правда пташина,
А як же людина?
А що ж людина?
Живе на землі, сама не літає,
А крила має...
А крила має...
Вони ті крила, не з пуху-пір'я,
А з правди, чесноти й довір'я,
У кого - з вірності у коханні,
У кого - з вічного поривання,
У кого - з щирості до роботи,
У кого - з щедрості на турботи,
У кого - з пісні, або з надії,
Або з поезії, або з мрії,
Людина ніби-то не літає,
А крила має...
А крила має...
                                                                                                             Ліна Костенко


РЕЦЕПТ ЩАСТЯ ДО ДНЯ ЩАСТЯ
Коли на небі зорі загоряться,
Ступити має свято на поріг,
Я починаю готувати ЩАСТЯ,
Так, як готуємо до свята ми пиріг.
Багато літ його я вже готую,
І з кожним роком кращим він стає.
Сьогодні вам рецепт свій подарую,
Щоб кожен зміг приготувать своє.
Щоб ЩАСТЯ починати готувати,
По-перше, необхідно кожен раз
Гарне Здоров’я в вашім домі мати
І Віру в те, що все буде гаразд.
Побільш Натхнення у заміс добавте,
І Добрий Настрій в ньому замісіть,
Підходити на Посмішку поставте,
А зверху Добротою притрусіть.
Коли зросте заміс до Віри в себе,
Любові й Ніжності до нього домішать,
І до готовності, кому і скільки треба,
На Теплоті Сердечній випікать.
Пиріг смакує в свято і не тільки,
У будні трішки теж не поміша.
Вживати Щастя можна рівно стільки,
Скільки бажають Серце і Душа !
ХАЙ СМАКУЄ! ТОБТО, НЕХАЙ ЩАСТИТЬ !
Василь Кирилюк.

Немає коментарів:

Дописати коментар