суботу, 9 травня 2020 р.

ДЕНЬ МАТЕРІ

 Якби я могла, синочку, -
До ніг постелила б зорі,

І вишила б щастям сорочку,
І роси б вплела прозорі.
Якби я могла, синочку,
Я б небо Тобі прихилила,
І долю Твою з сповиточку
В любові й добрі ростила.
Щоб доля сміялась Твоїми
Очима кольору неба,
А більшого щастя, синочку,
Для мене уже й не треба.
Якби я могла, синочку,
Я б хмари розвела руками,
Щоб жодна сльоза незгоди
Не падала поміж нами.
Якби я могла, синочку, – 
Тобі б відростила крила,
Щоб ямки життя й горбочки
З дороги Тебе не збили.
Якби я могла, маленький, -
Усе би на світі віддала,
Щоби Твоє добре серденько
Тривог і журби не знало.
Та я лиш звичайна мама,
Та я всього лиш людина,
Тому посилаю Богу
Молитву за свого син
а

Ірина Левко‎ до Українська поезія
Перевірте свої знання:
Тест до Дня матері: як добре ви знаєте українські твори й пісні про матерів

Немає коментарів:

Дописати коментар